Klachten en garantie

Klachten

Download hier de klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via email. Gelieve een mailtje te sturen naar info@cozygarden.nl. Wij zullen ons bent doen uw klacht zo snel mogelijk te behandelen, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht zullen wij inhoudelijk reageren.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.